reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Rohoňová

Eva Rohoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

volám sa eva rohonova ,bývam v Piešťanoch, končím štúdium na gymnáziu a pokračujem na architektúre. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Kolektív

Eva Rohoňová

Kolektív

Kolektív bolo pre mna vždy príjemné a plnohodnotné slovo. Kolektív spolupracuje a dosahuje ciele, spoločne sa teší a spoločne smúti. Nič nie je iba na mne. Všetko je rozložené na viac hláv. Netušila som však, aký vie byť kolektív krutý a hnusný.

  • 16. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 611x
  • 4
Chcem snívať

Eva Rohoňová

Chcem snívať

Sedím si nad knihami, mala by som sa učiť,ale nejako to opäť nejde. Nešlo to ani minule a nepôjde to ani zajtra ak sa nestane niečo prevratné. Naposledy si pamätám, že som sa ako-tak sústredila pred približne rokom.

  • 9. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 663x
  • 3
Šialenstvo v móde

Eva Rohoňová

Šialenstvo v móde

Minulý týždeň som videla v kine Príbehy obyčajného šialenstva. Bol to film plný šialenstva ako sa dalo čakať.. Dávno som sa tak dobre nepobavila. Ale chvílami mi to nezvyčajné šialenstvo naozaj pripadalo úplne obyčajným.

  • 26. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 843x
  • 1
Vedia málo!

Eva Rohoňová

Vedia málo!

Aj vám sa už stalo, že vás v škole klamali a vy ste sa potom strápnili, keď ste sa snažili svoje vedomosti prezentovať? Alebo v lepšom prípade váš profesor nikdy nerozumie položenej otázke a odpovedá na niečo celkom iné. Vás po chvíli prestane baviť pýtať sa otázku znovu a znovu. O to predsa ide! Aby ste sa už nepýtali.

  • 21. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 570x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu